פושפין המכינה לאמנות ועיצוב

פושפין המכינה לאמנות ועיצוב
שיעורי בית שיעור ראשון: 1. דיאלוג 2. לעשות פעולה על חפץ קיים

4 comments:

Anonymous said...

היי רוני.. ומיכל
היה לי ויכוח/ סיעור מוחות באוטו לגבי משמעות המשימות..
במשימה הראשונה- צריך להביא חפץ שמתאר דיאלוג? מה בדיוק?

במשימה השניה- צריך להביא חפץ שביצענו בו שינוי ועל מה צריך להסביר בעצם? על השינוי שעשינו בו? הוא צריך להיות אפקטיבי גם אחרי השינוי?

Ronny said...

הי דניאל
המשימה הראשונה היא לעשות עבודה בנושא דיאלוג - מה בדיוק - ? - זו את שמחליטה. לאן את לוקחת את ההגדרה דיאלוג. העבודה צריכה להיות תלת מימדית.
בתרגיל השני צריך לקחת חפץ קיים ולעשות עליו פעולה כלשהי. מהו החפץ ואיזו משמעות מעניקה לו הפעולה שעשית - אלו שוב בחירות שלך. החפץ לא חייב להיות שמיש אחרי הפעולה.

Unknown said...

היי רוני מיכל, גם אני חשבתי הרבה הרבה, את האמת קצת קשה לי למקד את התשובה שלך רוני.

השאלה היא לגבי המשימה השניה- לא ברור לי איזו פעולה צריך לעשות,
כדיי שזה יצא מגניב, מדליק, מכוער עצוב בשביל זה אני צריכה לבצע כמה פעולות כגון גזירה צביעה והדבקה.

או שהרעיון הוא לקחת משהו מאוד פשוט בבית להוסיף לו חלק להוריד לו , ולמצוא משמעות שמדברת אלי.
אני מקווה שזה ימקד אותנו קצת כי הרגשתי שגם האחרים מבולבלים כמוני
תודה מיטל.

Ronny said...

מיטל הי
הבלבול מבורך
מצטערת אם זה נשמע מעצבן אבל - זה בסדר שאת לא מרגישה ממוקדת ולא ממש יודעת מה לעשות. כן יש חשיבות לבחירה של פעולה אחת משמעותית על חפץ כלשהו . אם את חושבת שזה חיוני לעשות יותר פעולות כדי להעביר את הפואנטה- - לכי על זה. . תנסי לבחור בפעולה הכי אפקטיבית וחזקה שמתאימה לך. העיקר שתהני
מיכל